vineri, 26 februarie 2010

Iubesc viata...proasta!

Am ajuns la suprasaturare...de prostie. Niciodata nu mi-au placut oamenii prosti, si sa nu fiu naspa, adica oricum is, o sa va explic rapid la ce ma refer cand zic prost, si daca nu pricepi, inseamna ca depasesti aceasta categorie. Deci, nu ma refer la cei "lipsiti de inteligenta", ci la aceia care de multe ori, desi au creier, nu gadesc. Nu au habar de viata, nu stiu de gluma, nu vorbesc mult, cateodata deloc ca nu stiu cum sa poarte o "discutie", nu sunt distractivi, si nu ....multe. Astia-s oameni prosti.
Stiu, deja dupa cateva posturi, ziceti ca is revoltat pe viata, jignesc pe toata lumea, ma iau de toti, ba din contra...IUBESC viata, si ma enerveaza cei care nu stiu si nu simt asta.
E nasol, sa vorbesti singur, ca desi sa uita la tine, nu pricepe nimic, desi faci o gluma, razi singur. Deaia is suprasaturat, si am decis, sa ma distrez...ma distrez de prostia oamenilor. Multi, de obicei fete, dupa o "discutie" destul de scurta, isi dezvolta in asa hal imaginatia, incat ar vrea sa improvizeze din orice obiect de langa ele, o ARMA MORTALA, sa ma faca sa tac. La fel si "sexul tare" (ii zice tare, probabil din imaginatia perversa a fiecaruia, te gandesti la ce ma gandesc si eu) ai vrea sa crezi, ca e mai rezistent la "mine" si ca accepta mai usor provocarile la prostie, dar nu...cad mai rau ca mustele stropite cu Raid, tocmai din "excesul de hormoni" care ii fac sa se afirme...cu mandrie, si mai PROST.
Ador viata, ador sa vad lumea cum se oftica, ador sa rad de cineva care merita, ador sa fiu pleznit in public, ador sa am dreptate.
PUNCT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu