marți, 23 februarie 2010

Imbecilule, Michael a murit!!!

Noi suntem niste imbecili, iar cand zic noi, nu te gandi ca ma refer doar la "cunoscutii mei" sau "gasca" mea, nu, ma refer si la TINE. Iarta-ma daca nu intelegi de ce te jignesc in felul asta, dar din simpla stare a omului de a generaliza, daca o masa mare de oameni face o chestie, putem zice ca toti o fac.
Uite la ce ma refer: Michael Jackson. Deci, omul ala, sau pardon, mai nou, "zeul ala" a cantat toata viata, de pe la 5 ani, si dupa ceva vreme, o ajuns cineva, pt ca sincer, chiar a facut muzica si a dat un stil. Bravo lui. Dar, de vreo cativa anisori incoace, toata presa, si muritorii de rand, au sarit pe el, pt pedofilie, pt toate nimicurile care nu cred ca ne interesau pe noi din punctul de vedere al artisului muzical pe care il reprezenta.
Acum a murit...asta e si punct. Macar ar trebui sa fim constanti, daca l-am acuzat odata, macar sa nu facem acum pe "mironositele" si sa plangem pe la colturi, ca doar s-asa, era un "pedofil" cum am afirmat "apriori".
Avem emisiuni deja pe toate posturile de muzica doar cu M, la radio canta constant, in cluburi parca muzica lui e cea mai cautata, si tot asa, mai ales ca...ne e dor e el...de pedofil.
Suntem niste Imbecili, si nu mi-e jena sa o zic, imbecili pt ca avem nevoie de cineva sa "moara" ca sa il putem aprecia (vezi nu stiu cati artisti din toate domeniile, care in viata au fost "fu***ti" la cap), imbecili pt ca nu avem o coloana vertebrala intr-o decizie pe care am luat-o, chiar daca am stii ca e proasta. Imbecili pt ca muzica lui suna la fel ca altadata, dar ne place ipocrizia.
Nu tin cu Michael, nu-s fan, n-am fost niciodata al nimenui, doar al meu, era doar un exemplu care ma face sa realizez ce fel de "oameni" suntem.
Iertare manelistilor care poate nu au ascultat niciodata Michael Jackson, deci nu intra in categoria asta:)))
PUNCT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu