duminică, 14 februarie 2010

Azi suntem niste mincinosi


Iaca a venit si fantastica zi de 14 februarie, ziua pt care se pregatesc cei "relationati" de vreo saptamana incoace, iar cei singuratici isi tin banii ca azi sa dea un chef monstru, sau in cel mai rau caz sa iasa in oras, intr-un loc unde "poate" o sa fie si alti singuratici, si asa, cel putin pentru fetele deprimante, seara nu va fi chiar de tot neagra.
Fie, ideea e ca azi toate cuplurile se simt obligate sa se manifeste, probabil daca o iei logic, azi e ziua in care se va face cel mai mult "sex mondial", si asta as fi curios sa o cuantific, sa fac o statistica (imi place sa imi pierd timpul cu chestii Degeaba, care oricum nu intereseaza pe nimeni, poate nici pe mine).

Azi e ziua in care se va minti cel mai mult, azi se va "scuipa" Te Iubesc la fiecare pas, chiar daca pt unii, aceasta chestie e de...neinteles. Azi vom minti cel mai mult si ii vom spune ca e cea mai frumoasa din lume, si tot azi, vom minti prefacandu-ne ca ne-a facut o placere imensa canutand cadou "din obligatie" stiind ca "si tu imi iei", azi se va minti cel mai mult in pat, cand toti vom vrea sa credem ca am facut dragoste si nu sex.
EU is unul dintre fericiti, eu nu voi minti...si nu pt ca eu simt cand spun "Te Iubesc", nu pt ca voi face intr-adevar dragoste, si nu pt ca EA e intr-adevar cea mai frumoasa, eu nu mint, pt ca e mai comod ca cel putin azi, sa fi singur si sincer:))













PUNCT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu