marți, 16 februarie 2010

EU rullz

Azi, ca tot timpul a doua zi, de la orice ar fi, e o zi grea...Azi mi-am vazut prietenii cazuti la datorie, azi m-am simtit super important,, azi am stat si atat, azi am ras fara sa ma intereseze ca rad singur, azi a fost ziua in care m-am bucurat ca ai vorbit cu mine. Azi e ziua in care toti stau, se uita in spate la "aventurile" pasionale sau mai putin de ieri, alaltaieri, si tot asa, si zambesc tragand un fum de tigara pana in strafundul fundului, azi e ziua in care fiecare se lauda ce "achizitia" sau performanta zilelor trecute, azi e ziua in care TU realizezi ca "ai stofa". Acum si treaba asta e subiectiva, ca daca e pana acolo, doar tu realizezi ca ai stofa, si restul nu...pacat, dar asta e.
Azi e o zi buna, ma uit la "muritorii de rand" si imi place sa rad ironic sa imi spun mie...fraierilor. Stiu, e nasol, mai ales pt cei care chiar sunt si simt asta, dar nu mai am ce sa va fac...v-ati facut-o cu mana voastra, cand ati incercat sa credeti ca lumea se invarte in jurul vostru...Inca odata: NU.
Azi e ziua in care asa de bine ma simt zicand asta...EU rullz.
PUNCT

Un comentariu: