miercuri, 10 februarie 2010

Saptamana fantastica...

Trebuie sa va zic asta...trebe sa va vb iarasi de bloggerul nostru preferat, am putea zice bloggarul nostru national: Cabrat. Asa de mult mi-a placut faptul ca e o persoana foarte importanta, si isi posteaza pe blog, pe zile, fantasticele lui experiente din...Paris. Deci cum am zis, nu oriunde, am zis Paris, si tine mortis sa vb pe zile, adica Ziua 1, ziua 2, ziua 3...si nu stiu cat o mai stat in Paris, ca deja devenea...plictisitor. Si eu m-am gandit sa va povestesc aventurile mele de peste zi, ziua 1, Someseni, ziua 2, marasti, manastur, centru, observator, ziua 3, acasa, etc.
Ce e chiar asa de important sa stiti pe unde ma plimb, v-as putea zice de toate babele, de toti mosii, de fiecare sofer aiurit la volan (clujenii conduc sincer ca "curu", desi se tot zice de aia din alba, hunedoara sau maramu, totusi, clujenii is mai nesimtiti decat oricare altii)
Dar nu intru in subiectul sofat, ca atunci nu as mai avea ce scrie zilele viitoare, si ma multumesc sa va vorbesc despre experientele mele de viata din Cluj Napoca City, ca presimt ca poate fi mai interesant decat Parisul lu Cabrat, care ma tot gandesc, cand a stat el 4 zile mai nou la Paris, cand el are emisiunea aia in care se simte ca acasa la Acasa Tv cu "prietenul" lui cel bun si "feminin"?
Nu conteaza, el poate, el e "monden" si el se plimba la Paris, eu ma plimb pe Napoca, directia Gara.
PUNCT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu