marți, 2 martie 2010

Luna femeii...ma face sa ma simt bine

Dupa "post-urile" de datile trecute, ati fi spus ca sunt misogin, desi eu nu "sustine" asta...sustineam doar ca viata e fascinanta si merita traita la maxim, in orice fel posibil. Acelasi lucru il sustin si acum, adica...azi a fost si este o zi FANTASTICA, de ce? pt ca probabil e luna femeii (ioi ce se poate intelege de aici)...dar ieri a fost 1 martie, toate fetele sclipeau, a iesit si soarele (nu pt mult, sa nu se obisnuiasca cu binele), dar astazi...astazi a fost superb. desi nu mai apuc sa ma intretin aici virtual, si la fel sa va ocup si voua timpul, am trait, am zambit pe strada necunoascutilor, am facut Fotosinteza la soarele iesit parca special pt mine...m-am simtit bine. Si inca ziua nu e gata, pt ca...e bine. In luna asta, vom avea cel mai mult de castigat, noi barbatii, desi e luna femeii, asta in cazul in care stim sa ne folosim de avantajul asta...adica, sa va traduc ca pt prosti: trebuie sa stim sa tratam femeia ca sa primim ce vrem, pt ca asa e Ea, e frumoasa cand vrea ea, e nervoasa cand vrea ea, vrea sa fie apreciata cand vrea ea, si cel mai bun moment sa o facem sa simta asta e...ACUM.
Nu o sa stau Degeaba sa va detaliez problema asta, o sa profit de moment, o sa merg sa ii spun unei femei ca e frumoasa, o sa ii fac toate poftele, o sa ii ridic statuie, o sa o sarut nebuneste si pasional, o sa plang cu ea, si o sa o fac sa se enerveze, pt ca...asta vrea, si e bine.
Am plecat, va las sa meditati degeaba ca daca nu ati facut-o pana acum...Degeaba o mai faceti la varsta asta "virtuala"
PUNCT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu