duminică, 14 martie 2010

Ceva revolutionar...

Unii se pare ca nu stau Degeaba, si tot aud, tot orasul freamata...ceva se va intampla in Cluj, adica se va mai deschide ceva. Din cate am auzit, nu e club, va fi cica o cafenea speciala, si nu, NU e vorba de cea de pe piezisa, e una pt CLUJ.
Cel mai important e, si ce imi place la oamenii care nu stau degeaba, e ca se intereseaza de gusturi, si parerea mea, daca ti cont de mine cum imi place sa imi beau cafeaua, perfect, iar aici, adica acolo, am inteles ca ti se "face si cartofi prajiti" daca asa vrei tu cafeaua cu cartofi. E perfect. Pe mine m-a convins, pt ca da, is comod, si imi place sa fiu tratat ca atare pe banii mei, nu ca in oricare crasma unde ma duc, las si bacsis si tot asa ma serveste cand vrea ea, cand ii pleaca prietenu (ca pana atunci trebuia sa stea la iubi in brate) sau alte motive.
Da chiar, ce e important la cafeneaua asta, e ca va fi pe MEMO, adica in centru Clujului, si va avea ceva Revolutionar, mi s-a zis ca n-am mai vazut asa ceva in Cluj ("si sa nu am impresia ca e de fitze, pt ca nu e, revolutia nu a implicat fitzele in ultimul timp").
PUNCT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu