joi, 25 martie 2010

Spring Party in Campus Pub!


Unii si-o iau in cap, si incep sa abuzeze:

Tom si Jerry Events aduce un chef cu gust primãvara în Campus Pub!
Vino DUMINICÃ, 28 MARTIE sã te distrezi alãturi de noi în costumatii cât mai de primãvarã.

Reteta Spring Party: muzicã bunã (de la oldies pânã la hituri actuale), preturi mici (cocktailuri de la 6,9 lei), lume fainã (studen?ime).

Cea mai primãvãratecã tinutã primeste premii de la noi.

Pret special la primele 50 de Whiskey Cola (5 lei).
Pret intrare: 5 lei (un shot de whiskey inclus în pret..cu ce îl acompaniati, vedeti voi :) )
PS: Se zvoneste cã ar fi ultima duminicã de destrãbãlare în Campus PUB, deci nu ar fi fain sã o ratati!
PUNCT

3 comentarii:

  1. hmmmm pe vremea cand era Chiron era un bar super tare...muzica era grozava...mereu era lume mai ales vineri si sambata seara........dar de cand a devenit Campus PUB nu am prins decat seri de minimal si e exasperant...daca lumea ar vrea minimal ar merge in obs sau in midi......parerea mea.....si mi-o exprima fara sa imi doresc sa jignesc pe cineva!Cu siguranta voi merge la acest party si sper din suflet sa imi reaminteasca de vechiul Chiron unde merita sa iti lasi si unltimii 5 lei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. DA..dreptate ai, dar ce sa facem...totul se schimba, in bine, in rau...in cum vrea fiecare. eu din cate stiu, muzica o sa fie perfecta maine seara, distractia pe cinste, in amintirea vremurilor trecute:D

    RăspundețiȘtergere
  3. @anonim

    Minimal?:)) Au fost 2 seri de de DNB! Atat.

    RăspundețiȘtergere