joi, 11 martie 2010

Prostilor...

Is nervos...ma enerveaza iarasi, la culme, prostia. De cele mai multe ori, asociezi prostia cu "lipsa de indemanare" a unor persoane, sau cu "naivitatea" acestora...dar in situatia de fata, ma enerveaza prostia. E absurd sa vrei sa vb cu cineva, care e PROST, e Degeaba de tot, nu te poti intelege de nici o culoare, consuma oxigenul nostru pretios...
In ultimul timp, mi se pare mie, sau sunteti toti Degeaba, eu chiar ma bucur ca am ceva de facut, ca pot vorbi cu oricine despre orice, dar voi nu. Eu zic glume - eu rad, eu intreb - eu raspund, eu deschid un subiect de discutie - eu il termin. Ce-i asta...?
E enervant totusi, mai ales cand dai peste cei mai prosti, nu ma bag in discutia politie, cand iei amenda, cand le explici ca ce ai facut, era necesar, era in avantajul "lumii", ca ai solutionat o "treaba" dar ei nu, ei...AMENDA...
Fie, pierdeti vremea degeaba citind ofticarile mele, si frustrarile mele ca lumea e o Proasta...si nu ma refer la iarba de pe gazon, sau masinile din parcare, ca lumea o facem noi...prostimea.
PUNCT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu