duminică, 4 aprilie 2010

Greva vs Potop

Stiu...sunt naspa. Ba chiar mai mult, am dezamagit lume...pt ca cica...NU sunt Degeaba!

E ciudat, cand stai si pierzi vremea scriind, citind apoi (voi), nu faci nimic, si lumea te apreciaza pt "viata virtuala" activa pe care o ai...desi NU FACI NIMIC, iar cand faci, si chiar nu mai ajungi sa postezi aici pe blogul meu fantastic...lumea se supara...
Chiar, ca asta mi-am amintit, acum cateva zile, joi cred, a fost greva celor de la RATB, si toata lumea numai despre asta vorbea. Ma tot gandesc, altceva mai bun, in ziua de joi, nu s-a intamplat, si doar greva a fost, peste tot in tara. Toate posturile de radio, nationale si locale, vorbeau, luau interviuri la "cei afectati" de parca cine stie ce mare potop a lovit Bucurestiul. Chiar is curios daca se intampla in Cluj greva celor de la RATUC, oare toata tara fremata? adica no...sincer nu ma doare deloc ca in bucuresti nu are lumea cu ce sa mearga si, coform unei "victime": "e inuman, sa faca asa ceva pe spatele nostru"! dar ce oare au facut? pur si simplu nu au avut chef de munca, si atat. tu daca nu aveai chef sa te duci cu autobusul lui, iti sarea in cap si iti spunea ca e inuman sa mergi cu taxiul????
Va las sa meditati problema, ca eu am altceva mai bun de facut!
PUNCT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu