duminică, 24 ianuarie 2010

Vine sfarsitul...


Am auzit azi una buna...
Cica pe undeva prin Norvegia, se lucreaza de ceva vreme la ceva buncare subterante, pt anul 2012, cand cica vine sfarsitul...si se tot apuca lumea, astia inteligenti sa construiasca acolo, sa se pregateasca, sa faca ceva arci, ca cica se inunda (la fel ca in film), si una alta...
Eu am zis ca nu fac nimic, o sa stau Degeaba, ca doar am inceput un blog, deci ma pricep la asta. Si o sa stau, si o sa astept anul 2012, ca doar, dupa ce construiesc astia, doar nu m-ar lua chiar pe mine...
si daca nu ma iau, ma duc sus pe un munte, ca acolo vine ultima data apa mare, imi iau un colac (dela cu ratusca), imi iau si o undita, ca presimt ca va trebui sa si mananc ceva, si un aparat foto ca o sa calatoresc mult, si macar sa fiu pregatit.
Pana atunci o sa contiunui la fel ca voi sa stau sa pierd vremea, dar macar atunci (ca cica se prognozeaza ca o sa fie prin decembrie 2012), nu mai trebuie sa imi bat capul de ce fac de revelion...ca o sa stau pe un colac cu ratusca, Degeaba.
Punct

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu