sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Post-Comunism


Tocmai mi-a incantat auzul, piesa aia noua care rupa topurile, "Proper Place" a tipului ala, "Ghici Cine", si imi place inceputul, cu copilele alea care canta pe stilul ala comunist, si chiar si videoclipul e in asa fel facut incat sa te duca cu gandul la aia.
Asa, si cum ziceam, ascult piesa, noroc ca eram singur, ca daca nu se iscau povesti, adica, de fiecare data, cand suntem mai multi, sau sunt altii mai multi, o gasca, 2 prieteni, 200, nu conteaza, si incepe melodia asta, ii vezi pe toti, cu fata deja putin ganditoare, toti apreciaza calitatea si adevaraciunea vorbelor lui "Ghici", si dupaia, toti incep, ca ce vremuri, toti isi spun parerea despre cum era atunci, ca ce vremuri grele, si daca te uiti bine in jur, is toti din generatia 89 in sus (poate ai noroc sa fie si unii din generatii de la 80 pana in 89, dar intr-un numar mai mic, si oricum ar fi, amintirile oricaruia in viata de atunci, nu mai poti spune ca le mai stie si le-a inteles, era copil si punct.)
revenind, generatia asta de la 89, toti smecherasi, toti matahale, toate fetele...sus puse, si asa mai departe, la auzul piesei respective, ii vezi pe toti meditativi, toti mici genii in ale istoriei, se afirma ca ce greu, sau ce bine era pe atunci...
Sa fim seriosi, de unde stii tu ma? ca asa ti-a zis mama si tata? si daca iti ziceau ca au stat la coada 4 ore pt 2 oua sa iti faca paine-n ou, si ti-au povestit cand ti-a crescut parul pe ...maini, inseamna ca tu stii cum era atunci? nici eu nu stiu, imi amintesc numa cand am facut inundatie si am plans ca prostu,ca tata era la servici si m-am trezit inainte de vreme din somnul de amiaz, si am prins inundatia, aia da amintire, aia e toata amintirea mea din perioada comunista, dar da, pot spune: a fost a naibii de urata...inundatia.

ps: va las sa meditati inca odata, la cele spuse mai sus, alaturi de melodia mai sus mentionata, poate intrati si voi in trend-ul "comunismului" ca doar...e la moda.
http://www.youtube.com/watch?v=1_Oy7dxdBzM
PUNCT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu