luni, 25 ianuarie 2010

Mult / putin...

Nu-mi place...
in ultimul timp, ma transform...adica mai arunc priviri pe bloguri, sa vad daca intr-adevar scriu Degeaba sau nu, si se pare, ca da...chiar inca ma mentin.
Fie, ideea e ca nu inteleg, de ce unii scriu asa de mult, mai aud povesti ca se scriu "povesti" intregi pe bloguri, cu pagini de poveste, episoade, seriale, si imediat ajungem si la "tanar si nelinistit".
Io ma gandesc, de ce ai scrie atat? adica io m-as plictisti sa citesc atata, oricum am zis ca nu citesc, arunc doar priviri, si citesc printre randuri (asa m-a invatat tata cand eram mic, nu-mi placea sa citesc, si imi spunea, citeste prima pagina, sa stii despre cine e vb, si ultima pagina, sa vezi cum s-a terminat, daca e de bine sau nu), si eu am luat-o de buna, si la fel fac si acum...la bloguri.
Deci, imi cer scuze pt primele posturi, ...adica nu-mi cer ca s-asa v-ati pierdut vremea citind atata, deci nu ma dezmint, dar no, am fost prins de febra bolgului, si nu imi puteam opri degetele din manifestare...is curios cand mai gasesc asa o activitate, ma mai opresc oare? rugati-va sa nu-mi fac si site, sau agentie de publicitate...
Ba-mi place!!!
PUNCT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu