vineri, 22 ianuarie 2010

Azi am gandit...

Stateam eu asa relaxat si gandeam...azi am avut o zi ocupata, nu am apucat sa imi "updatez" blogul, ceea ce ma satisface enorm...dar nu as putea spune acelasi lucru si despre altii...saracii (nu-mi zi ca acum stai si citesti, ca tocmai ti-ai terminat de scris pe blogul tau?:)))))
fie, nu la ei vroiam sa ajung, cum ziceam, azi am gandit (stiu, nici mie nu-mi vine sa cred de multe ori, pt ca de cele mai multe ori, nu fac gesturi deastea necugetate), si am gandit o chestie...
am tot auzit de super bloggarii astia, cunoscutii interlopi in lumea asta virtuala, un fel de guru al bloggarilor, gigi al lor, sau tiriac. fie, ii apreciez ca is si ei buni la ceva...dar, ma tot gandeam, dupa ce regula sunt eu "recunoascut" ca fiind un tare bloggar? dupa faptul ca scriu mult, scriu bine, ca ma vede lumea " activ" (asta e partea cea mai shoada, sa fii activ si totusi sa pierzi vremea degeaba)?
nu inteleg, adica no, primesc si un premiu oare pt asta? eu sincer mi-as dori sa se faca premiile "LENEA" pt cel mai lenes om existent, si putem duce mai departe, putem face premiile LENEA si pt artistii, iti dai seama pe MTV? Britney Spears sa ia premiul pt cea mai lenesa cantareata intr-un videoclip, sau cel mai tare videoclip al unui lenes hip-hopar:)))
si poate gresesc, adica sigur gresesc, ca doar nu pot sa am tot timpul dreptate, poate nu m-am exprimat bine cand am zis premiile LENEA, poate ar fi premiile pasionatilor de a-si scrie gandurile intr-o pagina "online" ca doar caietelele alea pe care fetitele si le ascund sub saltea nu mai exista, si no, la o adica, alea nu le poate vedea nimeni sa te laude ce bine si frumos scrii.
Nu va atacati, doar ca ma gandesc, toti "acei mari si tari ai bloggurilor", daca ar sta ei vreodata sa citeasca blogul meu, la ce concluzie ar ajunge? iti zic eu, ca si-au pierdut timp DEGEABA, si "cum doamne sa stai sa citesti un astfel de blog care nu-ti spune nimic?", si no, vezi, eu ce tot spun, ca iar si tu, si ei, au pierdut vremea intr-un asa fel, incat iar nu-ti vine sa crezi ca nu ai invatat nimic, nu ai aflat nimic, ba chiar mai mult, iti vine sa-ti smulgi parul din cap ce greseli enorme ai facut cand te-ai apucat de citit.
PUNCT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu