vineri, 29 ianuarie 2010

Top Degeaba

Stiti ce ma enerveaza? ca nu mai pot fi la curent cu toate chestiile astea mondene, artisti, politica, bla bla...de ce? pt ca cel putin in lumea asta muzicala, dintr-o data, avem asa o serie mare de artisti, toti buni, toti dj-ii featuring o gagica, toti canta in engleza, sau cel putin au un cuvant in engleza, si restul face dj-ul.
Si ce-i cel mai aiurea, ca aud la radio, si nu imi pot da seama cine canta, e oare dj project, e oare trupa aia care o stiam eu de cand eram mic? nu...sunt toti altii noi.
Is demodat, nu stiu de ce, dar acum sunt la moda toate piesele alea care nu spun nimic, si ma gandesc, ca s-ar putea chiar sa am si eu succes, ca am un blog asemeni unui artist desta nou, nu spune nimic, si totusi e in top, oare sunt?:))
sper sa nu, ca nu m-as mai putea mentine dupaia cu statutul de Degeaba, si ar trebui sa imi fac alt blog: SuperTare.blogspot.com:)))
Ce degeaba is!!
PUNCT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu