sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Libertate, dulce libertate...

Aud cam des, si vad la fel de des, cum lumea se complace intr-o relatie de lunga durata, nu zic complace in sensul doar rau al cuvantului, adica stati Degeaba cu persoana pe care credeti ca o iubiti, ci si in sensul bun, adica te complaci sa ai o relatie stabila, pt ca e comod.
Daca ar fi dupa fete, e bine sa ai "pe cineva alaturi", pt ca "iti este alaturi", si te sprijina, si te intelege, te asculta, te bla bla...daca ar fi doar dupa femei, relatia ideala ar fi ca barbatul sa fie un fel de..."sclav" (nu intelegeti gresit, ca sa va atacati degeaba, mai ales voi femeile, ca nu e adevarat si ca iubirea e reciproca, si trebe sa fie intelegere in relatie, bla bla-uri deastea, ca daca noi am putut sa recunoastem asta...inseamna ca asa e)
Anyway...si multi in jurul meu sunt toti "relationati" cu altii, si pt ei e ciudat, eu de ce nu sunt sclavul nimanui? hm....pt femei: "ala se crede mai cu mot, crede ca nu putem ajunge si la el sa-l transformam?" si pt barbati e un fel de "ciuda" ca doar ei au fost ceilalti "fraieri" care acum trebe sa se multumeasca doar cu una (sau cel putin de vazu lumii) pe cand "ui la asta...ce-i pasa!" poate sa alerge in voie, liber ca pasarica cerului...
Deci, cum sa fac? e o decizie grea...adica, sa incerc sa fac si eu parte din lumea asta "morbida" a relatiilor, si sa devin un "intelegator al ei" (doar nu era sa zic sclav, ca aici era vb de mine, in rest de voi), sau pot ramane asa, in libertatea mea (pt unii asta suna a injuratura), si sa fiu liber?
Grea decizie...tu cum ai face? adica sigur te-ai aflat si in situatia unei relatii, ca doar ai reusit sa citesti de atatea ori blogul asta, deci clar ai stat degeaba si altadata...asa ca...chiar, de ce as vrea sa stiu ce ai face tu? ca doar s-asa fac cum vreau eu...
PUNCT
Va las cateva picturi sa va delectati...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu